Известие

Collapse
No announcement yet.

Пукната гума

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Хаха може да уцелиш някой път по-полегато нанадолнище Абе при всяко положение колкото повече, толкова повече....
    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

    FIAT Coupe 16VT
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
      Хаха може да уцелиш някой път по-полегато нанадолнище Абе при всяко положение колкото повече, толкова повече....
      Така си е прав си...Но едва ли някога ще мина 240 Че тогава не само книжката ще ми вземат ми и мене чак може да ме приберат
      156 2.4JTD 136+ PS

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
        E че аз с мойта бангия никога не мога да мина границата от 240 , нито пък Вие (говорим за реални 240, а не по километраж )
        Е, аз сигурно и 210 немога да мина, но с тези гуми си купих колата... 2006г. са , ама бяха мн запазени.....
        sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от qpwo Покажи съобщение
          Е, аз сигурно и 210 немога да мина, но с тези гуми си купих колата... 2006г. са , ама бяха мн запазени.....
          Дали? Гледай тука една от форума 166-а колко е дигнала Но наистина вече гуми пригодени за над 240 за излишни, че струват и повече.
          Attached Files

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Connor Покажи съобщение
            Дали? Гледай тука една от форума 166-а колко е дигнала Но наистина вече гуми пригодени за над 240 за излишни, че струват и повече.
            Дигнала тя ама само на километраж...Измерана с GPS скороста ще е не повече от 215-220 kм/ч...
            156 2.4JTD 136+ PS

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
              Дигнала тя ама само на километраж...Измерана с GPS скороста ще е не повече от 215-220 kм/ч...
              Еми то при всяка кола е така, но това не е ли друга тема за обсъждане? Като караме си гледаме скороста на километража, а не на GPS-a. Ако сме тръгнали така да съдим, твоята кола примерно не е на тази мощност която ти пише в книжката, а поне 20% отдолу на това което си мислиш, че имаш под капака и тн. Това са вече странични теми.
              Last edited by RoMAN; d.m.y г., 02:15.

              Comment


              • #22
                Аз пък да ви кажа че съм гледал индекса много внимателно преди да сложа гумите... индекса е V до 240... и като теглови индекс е като за мойта кола... гумата се пръсна при движение направо а не в завой... след като гумаджията ми каза че може от високите температури да се е пръснала аз си направих следния извод: предишния ден късно вечерта си проверих налягането на гуметата и бяха на 2 атмосфери... като съвестен шофер си ги донапомпах до 2.4 но късен следобед на напечения асфалт кой да се сети да си провери колко аджеба се е разширил въздуха в гуметата и на колко атмосфери са в момента. А иначе като изключим задоволителния теглови и скоростен индекс съм съгласен че тези гуми са за клас коли 156, волво S40, и тн....
                Alfa Romeo 166 2.4jtd 136hp 2000г. - ex
                Opel Signum 1.9 CDTI 150hp 2006г.

                Comment


                • #23
                  Незабравяйте че външни фактори могат да повредят и най-добрата гума :дупки ,пирони,видии,ламарини, стъкла ,остри пластмаси,кости от премазани животни , камъни по пътя и тем подобни които се срещат в изобилие по улиците и пътищата на България .
                  sigpicAlfa 155 2.0 16v

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от p3shku Покажи съобщение
                    Аз пък да ви кажа че съм гледал индекса много внимателно преди да сложа гумите... индекса е V до 240... и като теглови индекс е като за мойта кола... гумата се пръсна при движение направо а не в завой... след като гумаджията ми каза че може от високите температури да се е пръснала аз си направих следния извод: предишния ден късно вечерта си проверих налягането на гуметата и бяха на 2 атмосфери... като съвестен шофер си ги донапомпах до 2.4 но късен следобед на напечения асфалт кой да се сети да си провери колко аджеба се е разширил въздуха в гуметата и на колко атмосфери са в момента. А иначе като изключим задоволителния теглови и скоростен индекс съм съгласен че тези гуми са за клас коли 156, волво S40, и тн....
                    Пепи, нещо бъркаш, приятелю. По-ниското налягане е по-опасно от по-високото. Не може само от налягането да се пръсне гумата. И не казвам, че се е пръснала в завой, но преди да се пръсне си минавал завои, ускорявал си, спирал си - натоварвал си я. Тази гума просто не е направена за такова натоварване и за такава кола.

                    Кола от класа на 5-тица и А6 не е направена за икономии, а тази гума е направена за икономии - двете неща не се връзват.

                    Пичове, освен скоростния индекс, гумите имат и теглови индекс, както и допълнителни маркировки, за които споменах по-горе.
                    Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                    Блог за работа и кариера

                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от p3shku Покажи съобщение
                      Аз пък да ви кажа че съм гледал индекса много внимателно преди да сложа гумите... индекса е V до 240... и като теглови индекс е като за мойта кола... гумата се пръсна при движение направо а не в завой... след като гумаджията ми каза че може от високите температури да се е пръснала аз си направих следния извод: предишния ден късно вечерта си проверих налягането на гуметата и бяха на 2 атмосфери... като съвестен шофер си ги донапомпах до 2.4 но късен следобед на напечения асфалт кой да се сети да си провери колко аджеба се е разширил въздуха в гуметата и на колко атмосфери са в момента. А иначе като изключим задоволителния теглови и скоростен индекс съм съгласен че тези гуми са за клас коли 156, волво S40, и тн....
                      И аз съм на мнение, че този модел гума не е за 166, но ти си знаеш
                      Колкото до въздуха - помпай летните гуми с азот. Така няма да се разширява толкова и по-трудно ще се стопли.
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Dodo 155 Покажи съобщение
                        И аз съм на мнение, че този модел гума не е за 166, но ти си знаеш
                        Колкото до въздуха - помпай летните гуми с азот. Така няма да се разширява толкова и по-трудно ще се стопли.
                        Това с Азота истина ли е
                        156 2.4JTD 136+ PS

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                          Това с Азота истина ли е
                          До някъде е вярно .НО НЕ СЪВСЕМ

                          Да видим какво казва физиката :
                          закон Гей-Люсак -коефициентът на обемно разширение на всички газове е еднакъв.
                          Закон на Авогадро:
                          Всички газове, поставени при еднакви условия имат еднаква концентрация .
                          Тоест това, че поведението на азота, затворен в автомобилната гума, е различно от това на въздуха е несъществено.
                          Тъй като в състава на атмосферния въздух влизат няколко основни газа,
                          които са разпределени в следните пропорции :
                          Азот 78,0842%
                          Кислород 20,9463%
                          Аргон 0,93422%
                          Въглероден диоксид 0,03811%
                          Водна пара около 1%
                          други 0,002%

                          разликата в температурните разширения при гуми напомпани само с азот и гуми напомпани с въздух е нищожна ....
                          Другите газове имат пренебрежимо малък обем можете да ги извадите от сметката .
                          Това което е сигурно обаче е че за помпене с азот се плаща,а с въздух си помпиш където ти е кеф .
                          sigpicAlfa 155 2.0 16v

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от dimo Покажи съобщение
                            До някъде е вярно .НО НЕ СЪВСЕМ

                            Да видим какво казва физиката :
                            закон Гей-Люсак -коефициентът на обемно разширение на всички газове е еднакъв.
                            Закон на Авогадро:
                            Всички газове, поставени при еднакви условия имат еднаква концентрация .
                            Тоест това, че поведението на азота, затворен в автомобилната гума, е различно от това на въздуха е несъществено.
                            Тъй като в състава на атмосферния въздух влизат няколко основни газа,
                            които са разпределени в следните пропорции :
                            Азот 78,0842%
                            Кислород 20,9463%
                            Аргон 0,93422%
                            Въглероден диоксид 0,03811%
                            Водна пара около 1%
                            други 0,002%

                            разликата в температурните разширения при гуми напомпани само с азот и гуми напомпани с въздух е нищожна ....
                            Другите газове имат пренебрежимо малък обем можете да ги извадите от сметката .
                            Това което е сигурно обаче е че за помпене с азот се плаща,а с въздух си помпиш където ти е кеф .
                            Е тва е братче, ама като кажа че това с Азота е търговски трик никой не ми вярва, но не мога да го обясня така.

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от gigi Покажи съобщение
                              Е тва е братче, ама като кажа че това с Азота е търговски трик никой не ми вярва, но не мога да го обясня така.
                              Казваш им аз за въздух пари не давам и им нпомняш че азота е близо 80 на сто от състава на въздуха който дишат и си помпат гумите и че те и сега са 80 на сто азот,че техническия азот рядко надвишава 95 процента чистота и че това което ще платят е за още около 15 % от това което го има вътре и в момента след това им предложии празна туба от минерална вода от 11 литра на половината цена... така де вътре има над 8 литра азот
                              Last edited by dimo; d.m.y г., 11:57.
                              sigpicAlfa 155 2.0 16v

                              Comment


                              • #30
                                прав си от всякъде
                                п.п. За мен гумата е едно от най-важните неща при колата. С хубава гума, поведението на пътя сравнено с не дотам добра гума е доста осезаемо, просто все едно се качваш на друга кола. Гумите с които купих джантите бяха добра марка dunlop, но бяха доста зле т.е. ставаха за каране, но не и екстремно. Наскоро се здобих с Бриджстоун Потенца и разликата е направо невероятна.
                                Last edited by kartell; d.m.y г., 22:01.
                                FIAT Punto 1,9 JTD
                                EX Alfa 166 2.0TS 155hp with 18'' RIM
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X